21.7.2017

Instagram viikko

Hulabaloo ja hei. Se on jäänyt viime viikon Instagram viikko -postaus jälkijunaan, taas on menty tuli persauksen alla, niin ettei ole paljoa ehtinyt blogia päivittää. Koko viime viikko meni Oslossa lennellessä. Aika rankka viikko, yölentoja ja huonosti nukuttuja öitä. Tai oikeastaan hyvin nukuttuja, mutta aivan liian vähän. Minulla on kummallinen taipumus herätä aikaisin aamulla, vaikka olisin tullut aamuyöllä lennolta. Joku voisi sanoa, että iän tuoma juttu, mutta minä en suostu allekirjoittamaan. Onneksi saan kurottua yöunet sitten, kun rytmi normalisoituu vapaapäivinä.






Kohti Osloa.





Uneton.





Hotellibreku, paras breku.





Vähän urheilua, että jaksaa.





Hissiselfie, lennolle lähdössä.





Jossain päin maailmaa.





Maisemia lenkiltä.





Yöpaituli odottaa emäntää töistä unille.





Oslo ja meidän kone.





Aika laittaa siviilit päälle ja matkustaa kotiin.





Kollegan kanssa kuplat onnistuneen viikon kunniaksi. Meillä oli super kiva viikko,
taas kerran saa olla onnellinen ihanista työkavereista ja kivasta työstä.









5 kommenttia:

  1. Kuule onko sinulla oikeasti noin upean valkoinen hammasluu - ahkerasta kahvittelusta huolimatta😉 - ja valkaisetko sitä jollain, hammaslääkärissä, muoteilla, teipeillä tms?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä minulla aika vaalea on, mutta kerran vuodessa valkaisen teipeillä, jotka ostan Amerikasta, ne ovat parhaat siellä.

      Poista
    2. Ja siis kiitos kohteliaisuudesta ;)

      Poista
  2. Olen monesti ihaillut tuota harmaata t-paitaasi, jossa on paljettitasku. Just sellainen kiva vaate, joka on on perus mut pienellä twistillä. Tykkään muutenkin tyylistäsi.
    Hyvää heinäkuun loppupuolta, Tiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on ihan mun lempi T-paita, ja vielä niin ihana päällä.
      Ja kiitos kovasti <3, hyvää loppukesää sinullekin.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.